ارزانترین قیمت پنجره دوجداره در ایران

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره

5/5 - (3 امتیاز)

ارزانترین قیمت همیشه نشانه کیفیت پایین نیست. پنجره دوجداره محصولی نیست که با ارزان کردن قیمت آن یک محصول با درجه کیفیت پایین تر ارائه داد. اما اینکه: چگونه می توانید با مشاهده ارزانترین قیمت پنجره دوجداره توسط ارائه دهنده مطمئن شوید که قیمت ارائه دهنده علاوه بر اینکه کذب نمیباشد؟ بلکه یک پنجره دوجداره با کیفیتی هم تحویل خواهید گرفت! من به شما میگویم. نمونه کارهای قبلی پنجره دوجداره در انواع مختلف آن اعم از کشویی و لولایی و غیره. در کارهای خدماتی همیشه نمونه کار ها حرف اول را میزند. مورد دوم میزان رضایت مشتریان اهمیت زیادی پیدا می کند. مورد سوم و روش دیگر مشاهده از نزدیک است. با مشاهده کارگاه و مهمتر از آن مشاهده استادکار و استادکاران کارگاه و یا شرکت در حین انجام کار ساخت پنجره دوجداره آنچه را که باید فهمید خواهید فهمید.

با من در این مطلب همراه باشید. شک ندارم که نکات خوبی یاد خواهید گرفت و مرا تحسین خواهید کرد.

سفارش و تحویل ارزانترین قیمت پنجره دوجداره

تقریباً مغز مطلب را برای سفارش و تحویل گرفتن پنجره دوجداره با کمترین قیمت و در عین حال با کیفیت مطلوب و مناسب و به طور کلی یک کار شسته و رفته در مقدمه مطلب به شما گفتم. البته نباید این مسئله را نادیده گرفت که همیشه بهترین ها دارای بهترین نمونه کار هستند. گاهی وقتها بهترین ها تازه کار هستند. نمونه کار ندارند. در عین حال در کار ساخت پنجره دوجداره می توانند بهترین کیفیت محصول را به شما ارائه دهند. این استادکاران و یا کارگاه ها و شرکت های ساخت پنجره دوجداره که با تخصص بالا کارشان را شروع میکنند ، معمولاً در ابتدای کار ارزانترین قیمت را می توانند به شما ارائه دهند. دلیلش را هم می‌دانید و واضح هست. بازاریابی و تبلیغات و معرفی کار و کارگاه خود و همچنین جذب مشتری و مشتریان بیشتر و بیشتر و بهتر و بهتر برای خودشان. به جرات می‌توان گفت که کسانی که با این طرز فکر و با تخصص بالا کار خدماتی خود از جمله ساخت پنجره دوجداره را شروع می کنند می‌توانند متبحر ترین باشند. دلیل این گفته من این است که از بهترین نوع تبلیغات یعنی تبلیغات دهان به دهان از طریق مشتریان برای معرفی کار خدماتی خود در زمینه ساخت پنجره دوجداره و فروش آن استفاده می کنند. تبلیغاتی که علاوه بر اینکه رایگان است، بسیار پر بازده و جوابگو است. زود بازده است. هدفمند است. حال می‌خواهد این مدل مشتری‌یابی و بازاریابی برای سفارش و فروش پنجره دوجداره با ارزانترین قیمت خواسته یا ناخواسته باشد. فرقی نمی کند. آنها دارند یکی از بهترین مدل ها را اجرا میکند.

شلوغ بودن کار و یا کارگاه و میزان سفارش بالای پنجره دوجداره

از دیگر نشانه هایی که شما می توانید پی ببرید که ارزانترین قیمت پنجره دوجداره صرفاً ارائه یک کار بی ارزش نمی باشد و شما با سفارش پولتان را دور نمی اندازید و از کارتون راضی خواهید بود، میزان سفارشات بالای آن استادکار ساخت پنجره دوجداره و یا آن کارگاه و شرکت فروش پنجره دوجداره می باشد. تقریباً این مسئله را همه ما تجربه کرده ایم. در زمینه کارهای خدماتی ، آنهایی که بهترین هستند همیشه و در اغلب موارد بیکار نیستند و به اصطلاح دور و بر آن برای کار و سفارش شلوغ است.

همین شلوغ بودن بالا در تحویل و سفارش پنجره دوجداره روز به روز آنها را با تجربه تر و با تجربه تر میکند. در کارشان تسلط بیشتری پیدا می کنند. تکنیک ها و ترفند های بیشتری را یاد می‌گیرند و در نتیجه سرعت عمل شان را بالا میبرند. درست است که در بسیاری مواقع سرعت عمل کیفیت کار را پایین می آورد. اما وقتی یک استادکار چندین سال در یک زمینه خاص خدماتی تجربه کسب کند و سفارشات بالای را تحویل مشتریان دهد آنقدر متبحر میشود که بتواند با سرعت عمل بسیار بالا یک کار بسیار با کیفیت و ارزان را تحویل مشتریان دهد.

چه شرکت هایی می توانند ارزانترین قیمت پنجره دوجداره را به شما تحویل دهند؟

برای اینکه یک شرکت بتواند قیمت بسیار پایینی را در زمینه تولید و تحویل سفارشات پنجره دوجداره مشتریان خود ارائه کند، لازم است چندین فاکتور داشته باشد. هر کدام از این عوامل و فاکتور ها می تواند باعث شود که آن شرکت بتواند پنجره دوجداره را با قیمت کمتر و پایین تر از سایر رقبا که در زمینه تولید و یا ساخت و یا فروش پنجره دوجداره فعالیت دارند به سفارش دهندگان و مشتریان تحویل نماید.

خرید مواد اولیه و مواد مصرفی لازم برای پنجره دوجداره با کمترین قیمت و یا قیمت پایین

خیلی واضح هست. در زمینه فروش برای فروش با قیمت پایین باید خرید با قیمت پایین انجام شود. مهم نیست محصول چه باشد. پنجره دوجداره باشد یا چیز دیگر. اگر یک شرکت در زمینه فروش و تحویل سفارشات ساخت پنجره دوجداره فعالیت می کند، برای آنکه بتواند کمترین قیمت را به مشتریان خود ارائه کند باید مواد مصرفی و مواد اولیه و ابزار لازم برای ساخت پنجره دوجداره را با کمترین قیمت و بهترین قیمت واحد تا پایین تر از قیمت سایر رقبا خریداری کند تا بتواند قیمت تمام شده کمتری را برای خود ثبت کند. نتیجه این کار میشود ارائه ارزانترین و کمترین قیمت پنجره دوجداره.
مطلب بسیار خوبی به شما گفتم☺ نه! اینطور نیست! اگر از نکاتی که گفتم خوش تان آمد حتما در انتهای مطلب برایم نظرتان را بگویید. اگر هم تجربه ای دارید ما را بی نصیب نکنید! وقتی تجربیات خود را در زمینه تولید و ساخت و ثبت و سفارش و تحویل یا هر زمینه دیگری از کار پنجره دوجداره با پایین ترین قیمت و کمترین قیمت و ارزانترین قیمت با من و با بقیه به اشتراک بگذارید دریچه های دیگری از دانش خرید و فروش و همینطور تحویل و ارائه سفارش و یا کارهای خدماتی را به روی خود باز می کنیم. به این گفته من اعتماد کنید. اگر در زمینه ساخت پنجره از هر نوع آن به خصوص پنجره دوجداره ، نحوه سفارش دادن و سفارش گرفتن و … ترفند و یا تجربه ای بلد هستید با من و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید تا دریچه های جدیدی را به روی خودتان باز کنید. لازم به ذکر است که این گفته در مورد همه کارها صدق می کند. تقریباً یکی از قوانین طبیعت است.

قبل از اینکه به مبلغ ارزانترین قیمت پنجره دوجداره در بازار بپردازیم، باید با فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره شما را آشنا کنم. پنجره دوجداره مانند همه محصولات و کالاها با تاثیرپذیری از یک سری فاکتورها و عوامل قیمت تمام شده آن ارزان تر و یا گران تر می شود.

فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پنجره دوجداره

چندین عوامل بر روی قیمت پنجره دوجداره موثر است. این عوامل و فاکتورهای را به شما میگویم. کاری به نرخ دلار و اقتصاد و این چیزها ندارم. خود این عوامل در قیمت نهایی سفارش پنجره دوجداره شما موثر است. اما این عوامل چه هستند؟

  • طرح پنجره دوجداره چگونه باشد؟ این مورد سلیقه ای است.
  • ابعاد پنجره دوجداره و طول و عرض در چه سایزی باشد؟ این مورد هم سلیقه‌ای است.
  • میزان و نوع یراق آلات مصرفی وسایل و ابزار ها چقدر باشد؟ و چگونه باشد؟ این گزینه می تواند بر روی کیفیت موثر باشد.
  • میزان مصرف پروفیل یو پی وی سی چقدر باشد؟ و رنگ آن چگونه باشد؟ کیفیت آن چطور باشد؟ این مورد بسیار در کیفیت نهایی محصول موثر است.
  • رنگ و نوع شیشه چگونه باشد: لمینت باشد یا سکوریت باشد؟ تا حدودی سلیقه‌ای است و تا حدودی کیفی.
  • پنجره دوجداره لولایی باشد و یا کشویی باشد؟ به شرایط و به سلیقه بستگی دارد.
  • پنجره دوجداره لولایی چه تعداد لولای باز شد داشته باشد؟
  • پنجره دوجداره کشویی چه تعداد کشویی آن استفاده شده باشد؟
  • پنجره دوجداره باشد و یا سه جداره باشد؟
  • از چه گالوانیزه هایی برای پنجره دو جداره استفاده شود؟ گالوانیزه با کیفیت پنجره دوجداره ارتباط مستقیم دارد. در این مورد باید شما به عنوان مشتری دقت کنید.

ارزان ترین و بالاترین قیمت پنجره دوجداره در زمستان ۱۴۰۱

اکنون که برایتان این مطلب را مینویسم نیمه اول بهمن ماه ۱۴۰۱ است. از آنجایی که خیلی از مشتریان همیشه به دنبال قیمت ارزان و پایین برای خرید هستند، بنابراین تصمیم گرفتم که به بررسی ارزان ترین و بالاترین قیمت پنجره دوجداره در بازار ایران بپردازم. از طرف دیگر خودتان وضعیت اقتصادی را می دانید. به همین دلیل گفتم در زمستان ۱۴۰۱ ارزانترین قیمت چقدر است ؟ و بیشترین قیمت چه مبلغی است؟ طبیعی است که من در سال آینده یعنی سال ۱۴۰۲ و همینطور سال های بعد تر باید یک پاراگراف و پاراگراف های جدیدی به این متن اضافه کنم قیمت ها را برای همان سال به روز رسانی و دوباره مجدد به شما اعلام کنم. اگر هم بتوانم برایتان یک جدول مرتب و تمیز از قیمت های مختلف پنجره دوجداره آماده می کنم.
در عین حال بهترین کار این است که تلفن را بردارید و با شماره تماس های ما تماس بگیرید تا قیمت روز را به شما بگوییم.
مزیت تماس گرفتن برای گرفتن قیمت شرایط بازار این است که علاوه بر اینکه شما قیمت را در آن لحظه دریافت می‌کنید می توانید قیمت واقعی سفارش مد نظر خودتان را دریافت کنید. یعنی سفارش خودتان را با ذکر جزئیات به من و یا به همکاران ما اعلام میکنید و قیمت دقیق سفارش تان را در آن لحظه به همراه زمان تحویل سفارش دریافت می‌کنید.

حدود قیمت برای ارزانترین و پایین ترین و کمترین قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟

هم اکنون در بازار حداقل قیمت برای یک ابعاد یک متر در یک متر ساده حدود سه میلیون تومان است.

حدود قیمت برای گرانترین و بالاترین و بیشترین قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟
حداکثر قیمت برای ابعاد یک متر مربع با توجه به طرح و نوع پروفیل مصرفی و سایر فاکتورها و عوامل موثر بر قیمت حدود چهار و نیم میلیون تومان است.

سوال: کدام استاد کار برای ساخت پنجره دوجداره می تواند ارزان ترین قیمت را به شما پیشنهاد دهد؟

با در نظر گرفتن نکاتی که در بالا به شما گفتم چند نکته اضافه می کنم.
1- استادکار ساخت پنجره دوجداره تجربه بالایی داشته باشد. سابقه زیاد و تجربه بالا معمولاً مشتریان زیادی را به همراه می آورد. آنجا که استاد کار شاید پول لازم و دستمزد یکی از مشتریان نباشد. در نتیجه بتواند با آن مشتری کنار آید.
2- استادکار ساخت پنجره دوجداره سرعت عمل بالایی داشته باشد. این سرعت عمل را می‌تواند به هر شکلی به دست بیاورد. با تجربه بالا و با دریافت و تحویل سفارش فراوان از مشتریان. با تخصص و دانش بالا. با تجهیز و به روز بودن کارگاه آن استادکار. با یادگیری و دانستن و به کار بستن تکنیک ها و ترفندهای فراوان در حین کار در سالهای متمادی.

3- استادکار ساخت پنجره دوجداره توسط یکی از دوستان و آشنایان که با او کار کرده است به شما معرفی شود. در اینجور مواقع معمولا تخفیف و آخر قیمت نصیب شما می شود.

اما به نظر من مهم ترین و مهم ترین نکته این است استادکار کارگاه مجهز از ابزارها داشته باشد، سفارش بالا و سرعت عمل بالا داشته باشد. اینجاست که می تواند سفارشات بیشتر را با قیمت ارزان تر از مشتریان دریافت و به آنان تحویل دهد.

سوال : کدام شرکت ها و یا کارگاه ها می توانند ارزانترین قیمت پنجره دوجداره را ارائه کند؟

ضمن در گرفتن نکات قبلی و اینکه باید آنها مواد اولیه و مواد مصرفی برای ساخت و تحویل پنجره دوجداره و سفارشات مشتریان را با قیمت ارزان خریداری کنند. نکات زیر را هم در نظر داشته باشید:
1- کارگاه و شرکت گرفتن سفارش پنجره دوجداره و تولید و ساخت تحویل پنجره دوجداره به مشتریان باید با استادکار های ارزان قیمت همکاری داشته باشد. در این صورت می‌تواند به شما قیمت پایین تر و کمتر ارائه کنند.
2- کارگاه و شرکت ساخت پنجره دوجداره با استاد کارهای با سرعت عمل بالا و با تجربه بالا همکاری داشته باشد.
3- کارگاه و شرکت ساخت پنجره دوجداره با تعداد زیادی از استاد کار ها در زمینه ساخت پنجره دوجداره قرارداد همکاری داشته باشد تا بتواند در صورتی که برخی از آنها نتوانند سفارش شما را در سر تایم آماده کنند به دیگری واگذار کند. در واقع در زمینه متخصص و استاد کار نباید با کمبود مواجه باشد. تا وقتی که سفارشات بالا می رود به لحاظ روابط خوب با استاد کار ها سفارش را به موقع تحویل دهد. در این شرایط چون زمان فرص تایم به وجود نمی آید یا خیلی کم پیش می آید شرکت و کارگاه معمولاً قیمت بالا ارائه نمی کند. در نتیجه می تواند قیمت را ارزان تر و پایین تر و همیشه کمتر نگه دارد.

همه نکات گفته شده این سوال و سوال قبلی در شرایط خودش درست است. اما مهم ترین مسئله برای ارائه ارزانترین قیمت پنجره دوجداره توسط یک شرکت یا کارگاه بزرگ خرید مواد اولیه و ابزار های لازم با ارزانترین قیمت است تا بتواند محصول نهایی را با ارزان ترین قیمت ارائه کند. این مهمترین نکته است. نکته بعدی که در اولویت دوم قرار می گیرد. گرفتن خدمات با ارزان ترین قیمت است. یعنی با استاد کار هایی همکاری داشته باشد چه ارزان ترین قیمت را ارائه می کنند. در نتیجه خود شرکت و کارگاه هم بتواند ارزانترین قیمت را ارائه کند.

انواع پنجره دوجداره

نوع پنجره دوجداره و کشویی بودن و یا لولایی بودن آن روی قیمت آن تاثیر دارد.
پنجره لولایی دو قسمتی با یک لولا ثابت و یک لولا بازشو
پنجره لولایی سه قسمتی با یک لولا ثابت و دو لولا بازشو
پنجره لولایی تک قسمت با یک لولا ثابت و تک حالت
پنجره کشویی با یک قسمت ثابت و یک قسمت کشویی
پنجره کشویی یک قسمت وسط ثابت و دو قسمت کشویی
پنجره کشویی چهار قسمت با دو قسمت وسط کشویی و دو قسمت دو طرف از چپ و راست ثابت
و …

سوالی دارید بپرسید. نیاز به راهنمایی دارید تماس بگیرید. نظر و دیدگاه دارید برای من بگذارید. سفارش میخواهید برای ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *